2013. július 18., csütörtök

Díj

Szabályok: 

Írj magadról 11 dolgot!

Válaszolj 11 kérdésre!

Írj 11 kérdést!

Küldd tovább 11 embernek!
1. Írj magadról 11 dolgot!
  1. Nem szeretek 11 dolgot írni magamról
  2. Nem szeretem a 11-es számot
  3. Szeretem a 8-as számot
  4. Most éppen ülök
  5. most éppen 11 dolgot írok magamról
  6. Az előbb az 5. dolgot írtam magamról
  7. Azt mondják, ez muris
  8. szerintem nem
  9. nem tudom mit írjak még
  10. Nem vagyok túl beszédes
  11. A tesóm nem akart elvinni futni :(
3.Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Hány éves vagy? 13
  2. Van házi állatod? Aha
  3. Mi a kedvenc színed? Lila
  4. Mi a kedvenc filmed? Vasember
  5. Melyik a kedvenc számod? Már leírtam
  6. Van testvéred? Ja
  7. Hol laksz? Itt
  8. Milyen könyveket szeretsz? Fantasy
  9. Nézel sorozatokat? Nem
  10. Mi a kedvenc sorozatod? - 
  11. Miért kezdtél el blogolni? Mert tuti hogy semmilyen könyv kiado nem fogadná el szóval, hogy legalább valaki olvassa
3. Írj 11 kérdést!

  1. Mi a neved?
  2. Szereted a lovakat?
  3. Mi a kedvenc színed?
  4. Ki a kedvenc színészed, nő?
  5. Szereted a tekiket?
  6. Szereted a sárkányokat?
  7. Melyik a kedvenc lófajtád?
  8. Milyen könyveket szeretsz?
  9. Melyik a kedvenc blogod?
  10. Ki a kedvenc íród?
  11. Most mért olvasod ezt?
4. Küldd tovább 11 embernek!

Küldés folyamatban...

2 megjegyzés:

  1. Szia lenne egy nagyon fontos észrevételem a szavazással kapcsolatba. Mikor rámentem az igenre akkor azt a szavazatot az eszedbe se jussonhoz rakta. Mikor pedig rámentem az eszedbe se jussonhoz az igenhez adta a voksomat. J lenne ha minél hamarabb javítanád, mert ha nem lettem volna szemfüles akkor kettő eszedbe ne jussonod lenne és biztos vagyok benne, hogy most az az egy is csak a hiba miatt van

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy szóltál!
    Már kezdtem búsulni miatta, hogy mindenki bénának gondolja amit irok. THX a megmentésért!!
    EttoTor

    VálaszTörlés